داستان‌های به تصویر کشیده شده در مجموعه غالباً از کتاب‌ها و داستان‌های مشهور و قدیمی وحتی عامیانه اقتباس شده بود و طیف گسترده‌ای از قصه‌های رایج میان مردم اقصی نقاط دنیا را در بر می‌گرفتند؛ از شاهکارهایی چون بینوایان و دُن کیشوت گرفته تا قصه‌هایی آشنا همچون دخترک کبریت‌فروش، شنل قرمزی، جوجه اردک زشت، پرستوی مهربان و...
کد خبر: ۱۴۱۲۲۵۶
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 30

نسخه اصلی این مجموعه در قالب قسمت‌هایی حدودا 30 دقیقه‌ای پخش شد که البته در بعضی از قسمت‌ها دو داستان مجزا در یک قسمتِ واحد گنجانده شده بود و در مواردی که یک داستان بسیار بلند بود، آن داستان به قسمت های حدودا 12 دقیقه‌ای و دنباله‌دار تقسیم‌بندی شده و در هر قسمت از مجموعه، علاوه بر یک داستان مجزا و مستقل، یکی از این بخش‌های داستان دنباله‌دار نیز پخش می‌شد. از نکات جالب مجموعه این بود که هر قسمت به لحاظ تصویرگری سبک و سیاقی متفاوت داشت و در ساخت قسمت‌های گوناگون حتی از کارگردان‌های متفاوت و مجزا بهره گرفته شده بود.

مجموعه‌ انیمیشنی «بهترین‌ داستان‌های دنیا»، (با نام اصلی: Manga Sekai Mukashi Banashi) انیمه‌ای ژاپنی بود که برای نخستین بار در حد فاصل سال‌های 1976 تا 1979 میلادی در کمپانی های انیمیشن سازی «دکس اینترنشنال» و  «ورلد تلویژن» تولید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها